Annyeonghaseyo~ Thanks sebab singgah dekat blog aku..get comfy,orait? :)

Friday 17 February 2012

Going crazy~


    Kyaaaa~~comelnye~ahhhh~~*cair* Toing Toing<<sound effect otak aku sekarang.. :) Uuu penatnye tengok mv going crazy banyak kali..penat gile weyhh..dah berape kali aku replay..tapi aku tengok chunji je..hahaha bongok! time menari lagu tu, die sorang je yang senyum..<<kot..aku rase die sorang je yang senyum.sorry, aku tak pandang yang lain..nak aku pandang neil?takyah la..pandang neil rase cam pandang madnor(aku tak reti la nak eja nama kau) je.. =.=" 
  
   Yeahhh~aku dah habis baca fanfic Marrying Mr Arrogant!!sweet giler citer die~tapi hoya jahat!time mule2 jela.. lama2......*pengsan**bangun balik* comel giler dorang~ ^^ ada satu part tu aku baca, aku blush giler kot..masa chapter 18 perenggan pertama n kedua..kyaaa~~aku rasa cam jadi kat aku je..tapi aku terbayangkan hoya tu adalah sunggyu..sunggyu pown boleh la en..daripada aku bayangkan yoseob, lagi ah!aku rasa hampir semua yang aku suke muke die comel2, innocent, muka sepesen je..haha..tapi betolla ell cakap, lepas baca benda tu je, rasa cam tak sabar nak kawen dohh..hahaha..*ceng*Lepas nie aku nak baca sambungan dia pulak~actually nie fanfic first yang aku penah baca sebab aku selalu malas kalau nak baca kat komputer..bila nisah dah print fanfic tu, baru la aku start baca..

   Ha!cakap pasal nisah!tadi sepatutnye aku kena join dorang pergi kempo(kem untuk pengerusi n setiausaha kat PD)..sebab katenyelah aku kena ganti itqan(pengerusi kelab memanah) sebab die tak gi..tapi aku bukannye ade jawatan pon kat memanah tu..kat taekwondo adela; naib setiausaha..tapi dah ade orang gi..jadi tersebutlah kisah nisah pergi ke kempo seorang diri..muahahaha XD takde kawan..damia pown tak jadi gi sebab tetibe nama die kene potong dari kempo tu..bye nisahh~~hahaha nisah nangis doh time die kol aku tadi..aku tahu kau kan tough..hahah..kau takkan nangis nye..kau meraung je kann?? bagus nisah..baguss... haha..

   Aku nak citer pulak pasal cekgu BI aku..cekgu tu en best giler, die sporting..pompuan ah cekgu tu..die selalu senyum..cekgu tu baik..aku rasa en, antara semua cekgu yang ade kat sekolah, dengan cekgu tu je yang aku rasa comfortable.. :) cekgu lain cam terlalu formal sangat..terasa ah jurang die antara cekgu dengan anak murid..kalau cam cekgu nie, best ah!tapi aku still respect die sebagai teacher aku..masalahnye, cekgu tu ajar kitorang sampai bulan 3 je..lepas tu nanti ganti cekgu lain.. :( cekgu tu best ah!aku teringat sorang cekgu nie time aku kat sekolah rendah dulu..perangai dorang nak dah sama..rasa cam sama je..waaa~~

   Aku cam banyak meraung je nie.. =.=" okla nak buat `keje' lain nie..bye and annyeong and ja ne and selamat tinggal(sakai) and ma'assalamah and goodbye and....okla bye..hihi.. ^^

No comments:

Post a Comment