Annyeonghaseyo~ Thanks sebab singgah dekat blog aku..get comfy,orait? :)

Saturday 11 February 2012

Bila doraemon jadi nobita~

   `anis, apesal kau letak gambar nie?malu la aku..'<<aku rasa niela yang terlintas dalam otak nisah time die tengok gambar nie..hahaha..lek ah..kalau aku salah teka pown, buat bodoh jela ea.. ;p

   Lama giler aku tak tulis kat blog nie..uuuuu~~~actually, aku pown tak tahu nak tulis pasal ape..aku rase en, setiap kali aku nak tulis pape, mesti aku tulis ayat nie.. =.=" takpela takpela..abaikaannnn~

  TAJUK die sebenarnye takde kene mengena pown dengan post nie..aku letak tajuk tu sebab aku tak tahu nak bagi tajuk ape..tibai jela!yang penting, aku post sumthing.. :)


   Tadi sepatutnye kat sekolah ade murtabak...???amende tah name die..tapi lebih kurang ah bunyi die..sebenarnye aku tak konfius pown mase first2 aku dengar..tapi ell ah start dulu!die kate murtabak, aku pown terikut sekali..*pfftt*HAH!tapi aku tak gi bende alah tu sebab aku ade memanah..uuhhh best giler ah! first time aku try tarik bow..memang sakit giler ah jari aku..sampai jadi warne purple..ramping jari aku..tapi dah ok dahh..sekejap je..

  SEriously, arinie ade la beberape benda yang tak pernah jadi kat aku, tetibe jadi..tadi pun lepas aku balik dari memanah, aku gi singgah Warta Bangi..time nak balik en, tetibe je lif tu terstop..aku terkejut la en..aku termelatah `eh mak~'..seb bek xde part yg `meletup' tu..orang lain semue dalam tu cakap `ya allah' bile terkejut, tapi akuuu.......ermmmm...HAH!lepas tu lif tu gerak slow2, pastu tetibe laju balik..macam dalam citer `poseidon' yg mat salleh punye tu dohh..yang kapal die karam, dorang nak cari jalan keluar ikut lif..tetibe lif dorang rosak..time tu, aku terus teringat cam dalam drama dohh..aku cuak sebenarnye time tu, tapi bile aku ingat citer tu, aku rasa cam nak tergelak..tak tahu nape..cam drama ah!adik aku dah takut dah..time tu aku trust ah yang takde papenye yang akan jadi..ok je nie..aku pown dah zikir2 dah time tu dengan makcik kat sebelah aku..hahaha..sabaww je..lepas tu, abah try ah tekan2 button level tu en..lepas tu, seb bek ok..pintu pown terbukak la..aku cepat2 keluar time pintu tu bukak..takut ah!bile dah keluar tu, adik aku cakap ah `lain kali taknak ah gune lif nie lagi..gile ah lif nie..' aku pulak gelak2 je sebab teringat muka adik aku yang cuak tu..harap benda camnie takkan berlaku lagi..*toinggg*
   

   Sebelum oden nak beredar, oden nak ucapkan terime kasih banyak2 sebab??entahla!suke hati korang la nak fikir pape pown sebab aku cakap terime kasih..one more thing, selamat jalan kepada pompuan tu yang sekarang nie dah pindah ke convent die tu~aku malas nak pikir pasal kau..asal kau pikir pasal kirorang lagi kalau kau kate kitorang cam habuk?ko pergila bersihkan habuk tu sampai takde habuk langsung..habuk tu pown bukannye nak pown mendarat kat situ..angin yang bawak habuk tu pergi situ..siape suruh kau tak bersihkan habuk tu?kau la yang salah sebab tak bersihkan habuk tu..nak kutuk2 habuk pulak buat ape?bersihkan habuk tu!bersihkan!gi mampos ah kau..k ah bye~nak carik lagu christina perri, nak masukkan dalam blog.. :) jonas brothers, always remember that i'll always love you guys even though you guys had separated.. :DDDD

No comments:

Post a Comment