Annyeonghaseyo~ Thanks sebab singgah dekat blog aku..get comfy,orait? :)

Saturday 21 January 2012

Toing Toing Toinggg~~ ^^

     
    Annyeong~huhh..penatla..esok orang sungai petani(kedah) nak datang..kena kemas rumah la, apela.. 

    Nampak tak light stick kat atas tu??lawa tak??lawa en??suka hati korang la nak cakap lawa ke tak, bagi aku lawa..and that's why aku nak beli benda alah tu..even aku tak dapat nak pergi konsert beautiful show dorang, at least aku ade light stick die..wahahaha..sayang la sebab dorang tak buat kat malaysia..walaupun aku tahu aku takkan pergi, tapi aku rase happy bila dorang datang sini.. :) korang the best la~

  Aritu aku ada mohon sbp..tapi nak wat camana kan, tak dapat..so, ell tolong lah aku sekali buat rayuan sama2 ngan die..yang lain tu, aku tak tahu dorang buat ke tak..aku kalau boleh nak pindah, sebab aku kalau boleh taknak amek barab..tapi pada masa yang sama, aku rasa cam taknak pindah..aku pun cam malas je nak duduk asrama..tapi aku dah tak suka ah peraturan sekolah tu..dah la balik pukul 4.30..aku tahu la aku balik petang..tapi kalau takde ape2 petang tu, boleh la aku siapkan homework ke, ape ke en..malam cam tak sempat la nak abiskan semua homework tu..dahla banyak..

   Aku tahu, semua nie baru dikira sikit, sebab kat u nanti lagi banyak n lagi pack masa..tapi kalau amek doktor lagi pack..dah la macam takde life..sebelum jadi doktor, kena baca buku macam orang gila..kena hafal urat tu, urat nie, saraf tu, saraf nie..lepas tu, tak semua yang amek untuk jadi doktor tu akan jadi doktor..lepas tu, kalau die dah berjaya jadi doktor, lagi lah! contohla, kalau masa tu die tengah tido, tetibe ade emergency call dari hospital ade orang accident..die kene lah bangun, pergi hospital nak rawat orang tu..bapak la..memang aku tabik la dekat doktor2 nie~

    Eh?pahal tetibe aku masuk topik pasal doktor nie? =.="

   Ok la korang..aku pegi dulu ea?bye~ :)

No comments:

Post a Comment