Annyeonghaseyo~ Thanks sebab singgah dekat blog aku..get comfy,orait? :)

Friday 13 January 2012

let it go lah~ :)

  ok..nak mula camne ea??hmmm..mula jela~kajaaaa~~~ :DDD isnin aritu first day masuk kelas sebab minggu lepas kan ada orientasi yang boring gila nak mati tu.. =.=" aku memang ditetapkan masuk kelas ghaza(kelas akaun)..tapi aku taknak sebab aku nak amek sains..bio wei~bio~

  pagi2 tu aku antar la surat yang bapak aku dah buat..aku masuk la dulu kelas ghaza tu dengan perasaan yang berat sekali..<<macam sakai je ayat nie....dah la aku sama kelas dengan sorang budak yang......grrrrrr~~*harap korang faham bahasa aku*hehe..tapi memang aku rasa lega gila ah time rehat uhh tetiba PK masuk kelas tu, suruh aku pindah kelas khawa..aku rasa cam nak terbang sampai planet pluto je time tu..*kalau boleh la*aku dapat pindah sebab pmr aku dapat 8a..yang budak lain tu cam susah sikit ah klo nak pindah dengan result 7a kebawah tu..sian gak ngan dorang en..kalau aku kat tempat dorang, aku pindah je..sebab klo sekolah lain, 3a dah dapat masuk kelas sains dah..ermmm.....

 HAH!balik kepada topik..rehat tu aku pindah la en..aku duduk sebelah kawan aku yang otak dia macam skru dah tercabut nie..hehe..ell, jangan marah.. :D aku memang macam menyelam sambil minum air ah time tu atau english die: killing two birds with one stone..sebab??first, aku dapat kelas sama dengan kawan aku..lepas tu, sama pulak dengan budak yang aku suka tu en..aku hepi la sebab aku dah la suka dia dari aku form1..seriously, aku tak penah suka orang lama cengitu.. :) tapi aku sendiri pown tak tahu apa motif aku suka dia lama2..kalau ikutkan, boleh je aku suka orang lain tapi tak berminat ah..hehe..setakat minat gitu2 je tak kira ah..lain ah suka dengan minat..

   rabu haritu lepas aku balik sekolah, bapak aku ada tanya, nak keyboard ke i-pod..lepas tu, semalam baru aku gtaw bapak aku yang aku nak i-pod..i-pod baru ah, yang touch2 tu..aku suka sebab aku suka tengok video..i-pod tu en screen dia lebar..syok ah..keyboard tu qada' jela en..aku mintak second hand nyer keyboard ke..sebab sayang ah, aku dah belajar piano ngan keyboard, tapi benda alahnye takde kat umah..aku praktis pown selalu kat komputer je sebab ada game keyboard..sumpah, sakai..

  tak tahu nak cerita apa lagi dah..aku rasa bila aku dah start ber-blogging nie, aku cam dah kurang cakap sikit..sebab semua idea aku dah diperah keluar..hehe..HAH!abah, pesanan ni untuk abah..abah jangan la baca status awa..dah la abah siap komen..komen awa pun abah jangan baca..maksud awa, dekat fb la..tahu la abah ade fb jugak..tapi orang lain yang ada fb tak baca sangat pown status awa..(kot la) blog awa pown abah nak baca..takyah la..awa rasa abah ni penyibuk la..ok bye!(harap abah tak baca yang ni)

No comments:

Post a Comment