Annyeonghaseyo~ Thanks sebab singgah dekat blog aku..get comfy,orait? :)

Monday 27 May 2013

Waking Up From Le Hibernating~

 
   Hellooooo earthlings~~ *yawn* It's been a while i've been hibernating~ lol xD Well, quite disappointed sebenarnya sebab tahun ni memang busyy gilaaaa... Dengan balik sekolah petangnyaaa, tusyen lagi sabtu ahad~ Waaaaaa >__< Tapi takpe lahh, untuk spm kaaann.. Lepas spm nanti, 3 bulan rilek huuuu ~.~ Ehem tu apa yang ibu cakap dekat aku sebenarnyaaa hihihhh ^^ Sekarang ni cuti but aku amik tusyen intensive, so kena lah berkorban sikittt~~ And that's what my grandma told me .__. 

    Cakap pasal nenek aku, tiba-tiba aku jadi sebak bila teringat balik apa yang nenek cakap tahun lepas... "kalau boleh nenek nak tengok najwa kahwin dulu sebelum nenek pergi" Bila aku citer kat orang, memang ramai sangat yang gelak.. But seriously, tak lawak dohh.. Nenek aku cakap, aku tengok mata dia, and her tears were brimming in her eyes. And her smile that time,, ya Allah~~ T__T Aku tak tahu nak cakap apa bila dia cakap macam tu kat akuuu sebab aku.....tak tahuu nak cakap apaaaaa waaaaaaa T___T Okay dah, aku tanak fikir benda alah tu sekarang~~ Yadaa yadaa yadaaa blalablaaaaaa~~~ ~__~



    Okay so let's move on~ Aku sebenarnya ada banyak sangat benda nak tuliiisss tapii banyak sangaaat T__T Okay i have a problem with repeating words -.- 

    My cheeks are growing, dude! "And i love it!" <-- liar! =___= 

    Exo nak comeback wehhhhhhhh aku nak nangiiiiiisssssss T____T Wehh serious dohhh setahun lebih aku tunguu diorang~ Comeback jugaaak~~ Faham tak camana perasaan dia? Faham taaak? Amg aku ter-over sangaat xD


    Well, that's a little bit of the teaserrr~~ Kinda scary with all those crawling stuffs~ But still comeeell xD Macam puppy >___< Bak kata dibss~~ ;P All hail to her new nickname~ xD 

     Dah lah malas dah ahh~ Tu jelahhh~ Maybe next post aku lepas spm~ Miahahahah~ xD So bubyeee, everybody~~ *waves* Miawww miawww ^^

   

No comments:

Post a Comment