Annyeonghaseyo~ Thanks sebab singgah dekat blog aku..get comfy,orait? :)

Saturday 17 December 2011

jeng jeng jenggg~

  waaaaaaa~peningnye kepala akuuuuu~wuuuu~ T.T rse cam nak nangissss~ak mmg igt nak tukar background blog ak, tambah2 bg nmpak lawa tp....waaaaa~sedihnyeee~sakit mata ak tgk sumer kod2 tu..ak rse mcm komputer je nak kene paham ape maksud sumer kod2 tu..ok la..skrg nie ak rse ak nk tukar cara ak posting la..aritu pown ak dah kene tegor ngn mak cik ak sbb slalu sgt guna bahasa pendek2 cenggini..aku pown dah dapat beberapa nasihat daripada mak aku(dia bukannya ada blog pown :P) dan jugak beberapa hamba allah nie~ ^0^
  abun ngan niki dah balikkk~wuuuuu~ TT.TT malam semalam dorang balik..mak long aku datang umah aku semalammm...tapi aku takdela sedih sangat sebab tahun depan aku dapat kucing jugakkk~comel~^^gambar dorang ade tapi nanti la aku upload ea??aku upload gambar dorang yang lawak2 tuu..lawak+comel=geram wahahaha XD
  okla..bapak aku pown dah balik nie..dia selalu curi2 baca time ak tengah tulis blog nie..babaaaaiiii~ :)

No comments:

Post a Comment